Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság (Pécs, Kaposvár, Szekszárd)
Illetékesség: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye
Szakterület: Idegenrendészet, Engedélyügy
Tevékenység: ügyfélszolgálat
Régió: Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság
Cím: 7623 Pécs, Csend u. 3.
Telefonszám: +36 72 518 720
E-mail: ddr@oif.gov.hu
Ügytípusok: EGT állampolgárok és családtagjaik kérelmei; Tartózkodási ügyek; Letelepedési ügyek; Külföldiek szálláshely bejelentése.
Az ügyfélfogadás rendje az Igazgatóságon 2023. április 3. napjától:
Hétfő: 8:00-17:30
Kedd: 8:00-16:00
Szerda: 7:30-12:00
Csütörtök: 8:00-16:00
Péntek : Nincs ügyfélfogadás
Megközelíthető: 5-10 perc sétával az alábbi buszmegállóktól:
Tüzér utcai buszmegálló: 1, 2, 2A, 2E, 21, 55, 102, 102Y, 121
Megyeri téri buszmegálló: 21, 22, 23, 23Y, 24, 121
PÉTÁV buszmegálló: 1, 55
Egyetemváros buszmegálló: 2, 2/A, 25, 26, 27, 27Y, 28, 28A, 28Y, 29, 55, 102
KEDPLASMA plazma központ buszmegálló: 2, 2/A, 2E, 25, 26, 27, 27Y, 28, 28A, 28Y, 55, 102
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a várakozási idő csökkentése érdekében az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság internetes honlapján időpontot foglalhatnak. Kérjük az előre lefoglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleinket, hogy kérelmek beadása céljából lehetőség szerint legkésőbb az ügyfélszolgálati nyitva tartás vége előtt fél órával érkezzenek meg. Amennyiben az ügyfélszolgálaton várakozó ügyfelek száma a biztonsági szolgálat által meghatározott létszámot meghaladja, úgy javasoljuk, hogy kérelmük benyújtásához vegyenek igénybe másik ügyfélfogadási időpontot.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (az enterhungary.gov.hu internetes oldalon) nyújthatók be:
· a regisztrációs igazolás (EGT-állampolgárok számára)
· tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok családtagjai számára)
· állandó tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok számára)
· huzamos tartózkodási kártya iránti (EGT-állampolgárok családtagjai számára)
· a tartózkodási engedély hosszabbítása (harmadik országbeli állampolgárok számára)
· a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,
· a szálláshelybejelentés.
Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).
Név: KAPOSVÁR
Illetékesség: Somogy vármegye, Baranya vármegye, Tolna vármegye
Szakterület: Idegenrendészet
Tevékenység: ügyfélszolgálat
Régió: Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság
Cím: 7400 Kaposvár, Széchenyi tér 3.
Telefonszám: +36 72 518 720
E-mail: ddr@oif.gov.hu
Ügytípusok: EGT állampolgárok és családtagjaik kérelmei; Tartózkodási ügyek; Letelepedési ügyek; Külföldiek szálláshely bejelentése.
Az ügyfélfogadás rendje:
Hétfő: 9:00-16:30
Kedd: Nincs ügyfélfogadás
Szerda: 9:00-15:30
Csütörtök: Nincs ügyfélfogadás
Péntek : Nincs ügyfélfogadás
Megközelíthető: Az iroda a város központjában, a Fő utca közelében van, a Somogy Megyei Kormányhivatal mögött, a NAV és az Államkincstár irodájával egy épületben.
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a várakozási idő csökkentése érdekében az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság internetes honlapján időpontot foglalhatnak. Kérjük az előre lefoglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleinket, hogy kérelmek beadása céljából lehetőség szerint legkésőbb az ügyfélszolgálati nyitva tartás vége előtt fél órával érkezzenek meg. Amennyiben az ügyfélszolgálaton várakozó ügyfelek száma a biztonsági szolgálat által meghatározott létszámot meghaladja, úgy javasoljuk, hogy kérelmük benyújtásához vegyenek igénybe másik ügyfélfogadási időpontot.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (az enterhungary.gov.hu internetes oldalon) nyújthatók be:
· a regisztrációs igazolás (EGT-állampolgárok számára)
· tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok családtagjai számára)
· állandó tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok számára)
· huzamos tartózkodási kártya iránti (EGT-állampolgárok családtagjai számára)
· a tartózkodási engedély hosszabbítása (harmadik országbeli állampolgárok számára)
· a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,
· a szálláshelybejelentés.
Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).
Név: SZEKSZÁRD
Illetékesség: Tolna vármegye, Baranya vármegye, Somogy vármegye
Szakterület: Idegenrendészet
Tevékenység: ügyfélszolgálat
Régió: Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság
Cím: 7100 Szekszárd, Szent István tér 23.
Telefonszám: +36 72 518 720
E-mail: ddr@oif.gov.hu
Ügytípusok: EGT állampolgárok és családtagjaik kérelmei; Tartózkodási ügyek; Letelepedési ügyek; Külföldiek szálláshely bejelentése.
Az ügyfélfogadás rendje:
Hétfő: Nincs ügyfélfogadás
Kedd: 12:00-16:30
Szerda: Nincs ügyfélfogadás
Csütörtök: 9:30-15:30
Péntek : Nincs ügyfélfogadás
Megközelíthető: A szekszárdi autóbusz végállomástól (helyi és távolsági) és a vasútállomástól 300 méterre a városközpont felé a Múzeummal szemben, az Egészségbiztosítási Pénztár mellett.
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a várakozási idő csökkentése érdekében az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság internetes honlapján időpontot foglalhatnak. Kérjük az előre lefoglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleinket, hogy kérelmek beadása céljából lehetőség szerint legkésőbb az ügyfélszolgálati nyitva tartás vége előtt fél órával érkezzenek meg. Amennyiben az ügyfélszolgálaton várakozó ügyfelek száma a biztonsági szolgálat által meghatározott létszámot meghaladja, úgy javasoljuk, hogy kérelmük benyújtásához vegyenek igénybe másik ügyfélfogadási időpontot.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (az enterhungary.gov.hu internetes oldalon) nyújthatók be:
· a regisztrációs igazolás (EGT-állampolgárok számára)
· tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok családtagjai számára)
· állandó tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok számára)
· huzamos tartózkodási kártya iránti (EGT-állampolgárok családtagjai számára)
· a tartózkodási engedély hosszabbítása (harmadik országbeli állampolgárok számára)
· a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,
· a szálláshelybejelentés.
Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).