Területi szervek

Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság (Pécs, Kaposvár, Szekszárd)

Illetékesség: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Szakterület: Idegenrendészet, Engedélyügy

Tevékenység: ügyfélszolgálat

Régió: Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság

Cím: 7623 Pécs, Csend u. 3.

Telefonszám: +36 72 518 720

E-mail:  ddr@oif.gov.hu

Ügytípusok: EGT állampolgárok és családtagjaik kérelmei; Tartózkodási ügyek; Letelepedési ügyek; Külföldiek szálláshely bejelentése.

Az ügyfélfogadás rendje az Igazgatóságon 2023. április 3. napjától:

Hétfő: 8:00-17:30

Kedd: 8:00-16:00

Szerda: 7:30-12:00

Csütörtök: 8:00-16:00

Péntek : Nincs ügyfélfogadás

 

Megközelíthető: 5-10 perc sétával az alábbi buszmegállóktól:

Tüzér utcai buszmegálló: 1, 2, 2A, 2E, 21, 55, 102, 102Y, 121

Megyeri téri buszmegálló: 21, 22, 23, 23Y, 24, 121

PÉTÁV buszmegálló: 1, 55

Egyetemváros buszmegálló: 2, 2/A, 25, 26, 27, 27Y, 28, 28A, 28Y, 29, 55, 102

KEDPLASMA plazma központ buszmegálló: 2, 2/A, 2E, 25, 26, 27, 27Y, 28, 28A, 28Y, 55, 102

 

 Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a várakozási idő csökkentése érdekében az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság internetes honlapján időpontot foglalhatnak. Kérjük az előre lefoglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleinket, hogy kérelmek beadása céljából lehetőség szerint legkésőbb az ügyfélszolgálati nyitva tartás vége előtt fél órával érkezzenek meg. Amennyiben az ügyfélszolgálaton várakozó ügyfelek száma a biztonsági szolgálat által meghatározott létszámot meghaladja, úgy javasoljuk, hogy kérelmük benyújtásához vegyenek igénybe másik ügyfélfogadási időpontot.

 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (az enterhungary.gov.hu internetes oldalon) nyújthatók be:

·         a regisztrációs igazolás (EGT-állampolgárok számára)

·         tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         állandó tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok számára)

·         huzamos tartózkodási kártya iránti (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         a tartózkodási engedély hosszabbítása (harmadik országbeli állampolgárok számára)

·         a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,

·         a szálláshelybejelentés.

Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).

 

Név: KAPOSVÁR


Illetékesség: Somogy vármegye, Baranya vármegye, Tolna vármegye

Szakterület: Idegenrendészet

Tevékenység: ügyfélszolgálat

Régió: Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság

Cím: 7400 Kaposvár, Széchenyi tér 3.

Telefonszám: +36 72 518 720

E-mail:  ddr@oif.gov.hu

Ügytípusok: EGT állampolgárok és családtagjaik kérelmei; Tartózkodási ügyek; Letelepedési ügyek; Külföldiek szálláshely bejelentése.

Az ügyfélfogadás rendje:

Hétfő: 9:00-16:30

Kedd: Nincs ügyfélfogadás

Szerda: 9:00-15:30

Csütörtök: Nincs ügyfélfogadás

Péntek : Nincs ügyfélfogadás

 

Megközelíthető: Az iroda a város központjában, a Fő utca közelében van, a Somogy Megyei Kormányhivatal mögött, a NAV és az Államkincstár irodájával egy épületben.

 

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a várakozási idő csökkentése érdekében az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság internetes honlapján időpontot foglalhatnak. Kérjük az előre lefoglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleinket, hogy kérelmek beadása céljából lehetőség szerint legkésőbb az ügyfélszolgálati nyitva tartás vége előtt fél órával érkezzenek meg. Amennyiben az ügyfélszolgálaton várakozó ügyfelek száma a biztonsági szolgálat által meghatározott létszámot meghaladja, úgy javasoljuk, hogy kérelmük benyújtásához vegyenek igénybe másik ügyfélfogadási időpontot.

 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (az enterhungary.gov.hu internetes oldalon) nyújthatók be:

·         a regisztrációs igazolás (EGT-állampolgárok számára)

·         tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         állandó tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok számára)

·         huzamos tartózkodási kártya iránti (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         a tartózkodási engedély hosszabbítása (harmadik országbeli állampolgárok számára)

·         a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,

·         a szálláshelybejelentés.

Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).

 

Név: SZEKSZÁRD


Illetékesség: Tolna vármegye, Baranya vármegye, Somogy vármegye

Szakterület: Idegenrendészet

Tevékenység: ügyfélszolgálat

Régió: Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság

Cím: 7100 Szekszárd, Szent István tér 23.

Telefonszám: +36 72 518 720

E-mail:  ddr@oif.gov.hu

Ügytípusok: EGT állampolgárok és családtagjaik kérelmei; Tartózkodási ügyek; Letelepedési ügyek; Külföldiek szálláshely bejelentése.

Az ügyfélfogadás rendje:

Hétfő: Nincs ügyfélfogadás

Kedd: 12:00-16:30

Szerda: Nincs ügyfélfogadás

Csütörtök: 9:30-15:30

Péntek : Nincs ügyfélfogadás

 

Megközelíthető: A szekszárdi autóbusz végállomástól (helyi és távolsági) és a vasútállomástól 300 méterre a városközpont felé a Múzeummal szemben, az Egészségbiztosítási Pénztár mellett.

 

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a várakozási idő csökkentése érdekében az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság internetes honlapján időpontot foglalhatnak. Kérjük az előre lefoglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleinket, hogy kérelmek beadása céljából lehetőség szerint legkésőbb az ügyfélszolgálati nyitva tartás vége előtt fél órával érkezzenek meg. Amennyiben az ügyfélszolgálaton várakozó ügyfelek száma a biztonsági szolgálat által meghatározott létszámot meghaladja, úgy javasoljuk, hogy kérelmük benyújtásához vegyenek igénybe másik ügyfélfogadási időpontot.

 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. január 1-től az alábbi kérelmek kizárólag elektronikus úton (az enterhungary.gov.hu internetes oldalon) nyújthatók be:

·         a regisztrációs igazolás (EGT-állampolgárok számára)

·         tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         állandó tartózkodási kártya (EGT-állampolgárok számára)

·         huzamos tartózkodási kártya iránti (EGT-állampolgárok családtagjai számára)

·         a tartózkodási engedély hosszabbítása (harmadik országbeli állampolgárok számára)

·         a nemzeti és EK letelepedési engedély iránti kérelmek,

·         a szálláshelybejelentés.

Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a kiemelt foglalkoztatók, a jogi képviselők, valamint a képviseletet ellátó jogi személyek is kizárólag elektronikus úton nyújthatnak be kérelmet, kivéve azon kérelmek esetében, amelyek minden esetben csak személyesen nyújthatók be (belföldi kérelmezés kivételes méltánylást érdemlő körülmény megjelölésével, illetve külképviseleten indítható tartózkodási engedély kérelmek).

RIG
Utoljára szerkesztve: 2024.10.02. 10:15