Álláshirdetések
Védelmi igazgatási referens (05.15.)

Védelmi igazgatási referens (05.15.)

Azonosító: 106-Szü-1483/18/2025.

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet referens (védelmi igazgatási) beosztás betöltésére

 

 Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály

 

 

Beosztás: védelmi igazgatási referens (Budapest, XI. kerület)

 

Besorolás: TISZT/C

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali

 

Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos szolgálati jogviszony (a tiszti kinevezéshez szükséges feltételek hiányában riasz jogviszony)

 

Ruhanorma: polgári

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint

 

Szervezeti információk:

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok ellátása.

Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért.

A gyorsan változó hazai és nemzetközi biztonsági, illetve jogszabályi környezet a védelmi igazgatás szakterületét folyamatos kihívások elé állítja, így a szakterület rendkívül gyorsan fejlődik. Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály jelenleg két fő védelmi igazgatási ügyintézővel látja el a szakterületet érintő feladatokat, azonban a gyors fejlődés akkor tartható, ha a csapat olyan szakértővel bővül, aki megfelelő szakmai szinten, a fejlődés igényét, illetve a rendvédelmi szerv saját szervezeti kultúráját szem előtt tartva hajtja végre feladatát.

 

Feladatok:    

1) a védelmi igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében történő közreműködés

2) a különleges jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek elkészítése

3) a helyi honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés, kapcsolattartás

4) hazai és nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel

5) a védelmi igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése

 

A beosztás betöltésének követelményei:

– magyar állampolgárság

– büntetlen előélet

cselekvőképesség

védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú szakképzettség

– a jogszabály által előírt alkalmassági vizsgálatokon való részvétel és alkalmas minősítés

– vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség a munkába állást megelőzően

– felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

– kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájárulás

nemzetbiztonsági ellenőrzéshez történő hozzájárulás

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

 

– közigazgatási, rendvédelmi szervnél, védelmi igazgatási szakterületen szerzett tapasztalat

– közép és/vagy felsőfokú „C” típusú nyelvvizsga angol nyelvből

– Robotzsaru rendszer haladó szintű ismerete

kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség

 

Elvárt kompetenciák:

 

– együttműködő képesség,

– jó kommunikációs készség,

– terhelhetőség, kiváló stressz tűrő képesség,

– felelősségvállalás

– minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

– figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására,

– megbízhatóság,

– problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

– határozott fellépés, pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

– jó kommunikációs készség írásban és szóban,

– újításokra nyitott, kreatív személyiség.

 

Amit a munkahely kínál:

– korrekt vezetés

– változatos szakmai kihívás

– sportolási lehetőség

– a feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása

– támogató, együttműködő csapat

– szakmai ismeretek bővítésének lehetősége

hosszú távú munkalehetőség

– fizetésen felüli egyéb juttatási lehetőségek

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

– részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit

– motivációs levelet

– iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata

– három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)

– a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

– a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához  

A jelentkezés határideje: 2025. május 15.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. május 20.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2025. június 1.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

 

Jelentkezését a 106-Szü-1483/18/2025. azonosító feltüntetésével az allashirdetes18@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.


Utoljára szerkesztve: 2025.04.17. 09:05