
Védelmi igazgatási referens (05.15.)
Azonosító: 106-Szü-1483/18/2025.
Az
Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet referens
(védelmi igazgatási) beosztás betöltésére
Munkahely
megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály
Beosztás: védelmi igazgatási referens
(Budapest, XI. kerület)
Besorolás: TISZT/C
Munkavégzés
helye: 1117
Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű, hivatásos
szolgálati jogviszony (a tiszti kinevezéshez szükséges feltételek hiányában
riasz jogviszony)
Ruhanorma: polgári
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Szervezeti információk:
Az Országos
Idegenrendészeti Főigazgatóság egy folyamatosan fejlődő, a vállalati és
munkavállalói szempontokat szem előtt tartó rendvédelmi szerv, melynek alapvető
feladat-és hatásköre az idegenrendészeti és a menekültügyi hatósági feladatok
ellátása.
Az Ügyeleti
és Védelmi Igazgatási Osztály felel a Főigazgatóság ügyeleti és védelmi
igazgatási feladatainak maradéktalan ellátásáért.
A gyorsan
változó hazai és nemzetközi biztonsági, illetve jogszabályi környezet a védelmi
igazgatás szakterületét folyamatos kihívások elé állítja, így a szakterület rendkívül
gyorsan fejlődik. Az Ügyeleti és Védelmi Igazgatási Osztály jelenleg két fő
védelmi igazgatási ügyintézővel látja el a szakterületet érintő feladatokat,
azonban a gyors fejlődés akkor tartható, ha a csapat olyan szakértővel bővül,
aki megfelelő szakmai szinten, a fejlődés igényét, illetve a rendvédelmi szerv
saját szervezeti kultúráját szem előtt tartva hajtja végre feladatát.
Feladatok:
1) a védelmi
igazgatási szakterületet érintő tervezetek véleményezésében, a szakterülettel
kapcsolatos normák kiadásában, módosításában, hatályon kívül helyezésében
történő közreműködés
2) a különleges
jogrendi időszakkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, védelmi tervek
elkészítése
3) a helyi
honvédelmi, katasztrófavédelmi és belügyi szervekkel történő együttműködés,
kapcsolattartás
4) hazai és
nemzetközi válsághelyzet-kezelési gyakorlatokon történő részvétel
5) a védelmi
igazgatás szakterületét érintő védelmi igazgatási felkészítések megtartása, a
személyi állomány és kijelölt védelmi tisztek képzése
A beosztás betöltésének követelményei:
– magyar állampolgárság
– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú
szakképzettség
– a jogszabály által előírt
alkalmassági vizsgálatokon való részvétel és alkalmas minősítés
– vagyonnyilatkozat-tételi
kötelezettség a munkába állást megelőzően
– felhasználói szintű
számítástechnikai ismeretek
– kifogástalan életvitel
ellenőrzéshez való hozzájárulás
– nemzetbiztonsági ellenőrzéshez történő hozzájárulás
A beosztás betöltéséhez előnyt
jelent:
– közigazgatási, rendvédelmi
szervnél, védelmi igazgatási szakterületen szerzett tapasztalat
– közép és/vagy felsőfokú „C” típusú
nyelvvizsga angol nyelvből
– Robotzsaru rendszer haladó szintű
ismerete
– kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség
Elvárt kompetenciák:
– együttműködő képesség,
– jó kommunikációs készség,
– terhelhetőség, kiváló stressz tűrő
képesség,
– felelősségvállalás
– minőségorientáció (szabálykövetés,
alaposság),
– figyelem a feladatok határidőben
történő végrehajtására,
– megbízhatóság,
– problémamegoldó képesség,
kezdeményező készség,
– határozott fellépés, pontos,
önálló, gyors és precíz munkavégzés,
– jó kommunikációs készség írásban
és szóban,
– újításokra nyitott, kreatív
személyiség.
Amit a munkahely kínál:
– korrekt vezetés
– változatos
szakmai kihívás
– sportolási
lehetőség
– a
feladatok függvényében a munka-magánélet egyensúly szem előtt tartása
– támogató,
együttműködő csapat
– szakmai
ismeretek bővítésének lehetősége
– hosszú távú munkalehetőség
– fizetésen
felüli egyéb juttatási lehetőségek
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
– részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait,
szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét,
elérhetőségeit
– motivációs levelet
– iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok
másolata
– három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a
pályázati jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
– a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott
anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben
szükséges kezeléséhez hozzájárul
– a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához
A jelentkezés határideje: 2025. május 15.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. május 20.
A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2025. június 1.
A jelentkezés benyújtásának helye és
módja:
Jelentkezését a 106-Szü-1483/18/2025. azonosító feltüntetésével az allashirdetes18@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról, valamint a jelentkezés elbírálásának eredményéről elektronikus úton, e-mailben értesítjük.