Álláshirdetések
Titkársági/igazgatási előadó (05. 31.)

Titkársági/igazgatási előadó (05. 31.)


Azonosító:
106-Szü-1483/ 22 /2025.R.

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

felvételt hirdet titkársági/igazgatási előadó beosztás betöltésére

 

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Menekültügyi Igazgatóság

 

Beosztás: titkársági/igazgatási előadó

 

Besorolás: RIASZ B 

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali, teljes munkaidő

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint

 

Főbb feladatok:

– titkársági feladatok ellátása,

– más szervezeti egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,

– adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata,

– elektronikusan átvett kérelmek adminisztrálása,

– iratanyagok küldésének/fogadásának nyomon követése,

– átiratok készítése, szerkesztése

– irattárral kapcsolatos feladatok ellátása.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

magyar állampolgárság,

– büntetlen előélet,

cselekvőképesség,

középfokú végzettség,

jó kommunikációs készség,

rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,

– foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

– felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

– angol, orosz nyelvismeret,

Robotzsaru rendszer ismerete,

– koordinációval, rendezvényszervezéssel kapcsolatos korábbi tapasztalat,

– kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség.

 

Elvárt kompetenciák:

– együttműködő képesség,

– terhelhetőség, stressztűrő képesség,

– problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

– pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

– minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

– megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

– részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,

motivációs levelet,

– iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát,

– három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),

– a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagban foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,

– a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2025. május 31.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. június 10.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2025. június 16.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-1483/22/2025.R. azonosító feltüntetésével az allashirdetes22@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

 

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.


Utoljára szerkesztve: 2025.05.14. 15:59