Álláshirdetések
Titkársági/igazgatási előadó (03.28.)

Titkársági/igazgatási előadó (03.28.)


Azonosító: 106-Szü-1483/10/2025.R.

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet titkársági/igazgatási előadó beosztás betöltésére

 

 

Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Nemzetközi Együttműködési Főosztály

Nemzetközi Kapcsolatok Osztálya

 

Beosztás: előadó (titkársági/igazgatási)

 

Besorolás: RIASZ B

 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

 

Munkarend: hivatali, teljes munkaidő

 

Jogviszony: határozott idejű, rendvédelmi igazgatási

 

Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint

 

Főbb feladatok:

-         titkársági feladatok ellátása,

-         más szervezeti egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,

-         adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata,

-         elektronikusan átvett kérelmek adminisztrálása,

-         iratanyagok küldésének/fogadásának nyomon követése,

-         átiratok készítése, szerkesztése.

 

A beosztás betöltésének követelményei:

-         magyar állampolgárság,

-         büntetlen előélet,

-         cselekvőképesség,

-         kifogástalan életvitel ellenőrzésben való megfelelés,

-         középfokú végzettség,

-         jó kommunikációs készség,

-         rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,

-         foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,

-         felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

 

A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:

-         angol nyelvismeret,

-         Robotzsaru rendszer ismerete,

-         koordinációval, rendezvényszervezéssel kapcsolatos korábbi tapasztalat,

-         kiemelkedő írás- és szóbeli kifejezőkészség.

 

Elvárt kompetenciák:

-         együttműködő képesség,

-         terhelhetőség, stressztűrő képesség,

-         problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,

-         pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,

-         minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),

-         megbízhatóság.

 

A jelentkezőnek be kell nyújtania:

-  részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,

-         motivációs levelet,

-         iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát,

-     három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),

-   a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a benyújtott anyagban foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,

-      a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.

 

A jelentkezés határideje: 2025. március 28.

A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. április 8.

A munkakör betöltésének kezdete várhatóan: 2025. április 15.

 

A jelentkezés benyújtásának helye és módja:

Jelentkezését a 106-Szü-1483/10/2025.R. azonosító feltüntetésével az allashirdetes10@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.

 

A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.

A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.


Utoljára szerkesztve: 2025.03.04. 15:50