
Igazgatási előadó (03.31.)
Azonosító: 106-Szü-1483/9/2025.R.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság felvételt hirdet igazgatási előadó beosztás betöltésére
Munkahely
megnevezése: Országos
Idegenrendészeti Főigazgatóság
Gazdasági
és Humán Főigazgató-helyettes
vezetése
és irányítása alá tartozó Közgazdasági Főosztály
Beosztás: adminisztratív előadó
Besorolás: RIASZ B
Munkavégzés
helye: 1117 Budapest, Budafoki út 60.
Munkarend: hivatali
Jogviszony: határozatlan idejű,
rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a
rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról
szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Főbb feladatok:
-
vezetői
asszisztensi és titkársági feladatok ellátása,
-
más szervezeti
egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,
-
adatrögzítés,
nyilvántartási rendszerek használata,
-
iratanyagok küldésének nyomon követése,
-
szükség szerint átiratok szerkesztése,
-
iratkezelés, irattárazás, egyéb ügykezelői
feladatok végrehajtása.
A beosztás betöltésének
követelményei:
-
magyar
állampolgárság,
-
büntetlen
előélet,
-
cselekvőképesség,
-
kifogástalan
életvitel ellenőrzésben való megfelelés,
-
középfokú végzettség,
-
jó
kommunikációs készség,
-
rugalmasság,
dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
- foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
- Microsoft Office programok (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), valamint egyéb számítógépes programok felhasználói szintű ismerete.
A beosztás betöltéséhez előnyt
jelent:
-
angol nyelvismeret,
-
Robotzsaru
rendszer ismerete.
Elvárt kompetenciák:
-
kiváló
kommunikációs készség,
-
együttműködő
képesség,
-
terhelhetőség,
stressztűrő képesség,
-
problémamegoldó
képesség, kezdeményező készség,
-
pontos,
önálló, gyors és precíz munkavégzés,
-
minőségorientáció
(szabálykövetés, alaposság),
-
megbízhatóság.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
-
fényképes
szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, tanulmányait és szakmai
végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
-
iskolai
végzettséget, szakképesítést, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatát,
-
három
hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (a jelentkezésnek nem, de
a munkakör betöltésének feltétele),
- a jelentkező nyilatkozatát arról, hogy
a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással
összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a jelentkező
nyilatkozatát arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az
általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2025. március
31.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. április
10.
A munkakör betöltésének kezdete
legkorábban: 2025. április 15.
A jelentkezés benyújtásának helye és
módja:
Jelentkezését a 106-Szü-1483/9/2025.R. azonosító feltüntetésével az allashirdetes9@oif.gov.hu elektronikus levelezési címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag Microsoft Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük. A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.