Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóság kirendeltségeinek év végi nyitvatartása

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóságának Kirendeltségei (I-II-III-IV-V. számú Kirendeltségek) 2015. december 31. napján (csütörtökön) és 2016. január 01. napján (pénteken) zárva tartanak.

A 2015. évben az utolsó ügyfélfogadási nap 2015. 12. 30-án (szerdán) lesz, mely napon a nyitvatartási idő a csütörtöki rend szerint alakul, azaz 8:30 és 13:00 között tudják kirendeltségeinken ügyeiket intézni.

A 2015. 12. 31. napjára interneten foglalt időpontokkal kapcsolatban kérjük, hogy a kinyomtatott időpontfoglalásokat legyenek szívesek magukkal hozni és azt kollégáink 2015. 12. 30-án figyelembe fogják venni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük, továbbá békés, boldog karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új évet kívánunk Önöknek!

 

Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Budapesti és Pest Megyei Regionális Igazgatóságának munkatársai

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK