Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Fontos változás hazai anyakönyvi ügyekben!

­­­­­­­­­­­­­­

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2015. április 1-től a hazai anyakönyvi ügyekben eljáró hatóság Budapest Főváros Kormányhivatala.

Elérhetőség: 1075 Budapest, Károly krt. 11.

Telefonszámok:

Egyszerűsített honosítási eljárást követő hazai anyakönyvezési ügyekben: (06 1) 323 3168

Egyéb hazai anyakönyvi ügyekben: (06 1) 323 3176

A Kormányhivatal email címe: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az ügyfélfogadás rendje: szerda 8.30-12.00

 

Tisztelt Ügyfeleink! 

Hívásaikat a fenti telefonszámokon folyamatosan fogadják Budapest Főváros Kormányhivatalának hazai anyakönyvi osztályai. Mivel a Kormányhivatal vonalai túlterheltek, kérjük, hogy hívásukat ismételjék meg többször is, amíg el nem érik a munkatársakat, akik rögzítik kérdéseiket és panaszaikat.

A Kormányhivatal minden megkeresésre válaszol.

Türelmüket köszönjük!

Budapest Főváros Kormányhivatala,  Építésügyi és Örökségvédelmi, Hatósági, Oktatási és Törvényességi Felügyleti Főosztály; Honosított és Hazai Anyakönyvi Ügyek Osztálya 1-2.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK