Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Tájékoztató

Tisztelt Ügyfeleink!

 

A külföldön felhasználásra kerülő anyakönyvi okiratok közbenső hitelesítésével kapcsolatos ügyfélfogadás helye és ideje az alábbiak szerint változott:

 

Az ügyfélfogadás ideje:

kedd és szerda, 8.30-tól 11.30-ig.

 

Az ügyfélfogadás helye:

Bp. XI., Budafoki út 60., „A” épület földszint.

 

Telefon: (1) 463-9100

Megközelíthető:

a 33, 103, 133 és 233 számú buszokkal, leszállás a Hengermalom út megállónál.

 

Külföldi felhasználás céljából diplomáciai felülhitelesítéssel, az ahhoz szükséges köztes hitelesítéssel, valamint Apostille-tanúsítvánnyal a 2006. március 1-jét követően kiállított anyakönyvi kivonatot lehet ellátni.

Amennyiben nem az érintett személy jár el (az anyakönyvi kivonatban szereplő személy vagy annak törvényes képviselője), abban az esetben írásos meghatalmazás is szükséges!

 

A diplomáciai hitelesítéshez szükséges köztes hitelesítés illetéke:

2000 forint, amelyet illetékbélyegben kell a kérelmen leróni.

 

Illetékbélyeg a helyszínen nem vásárolható. A legközelebbi postahivatal: Újbuda Center (1117 Budapest, Hengermalom út 19-21., a Hivatallal szemközti épületben)

 

Az Apostille-tanúsítványt a továbbiakban is a Külgazdasági és Külügyminisztériumtól lehet igényelni.

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK