Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

VÁLTOZÁS AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁK NYITVATARTÁSÁBAN

LOGO kicsi

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a jelenlegi járványügyi helyzetre való tekintettel, 2020. november 13. péntektől az ügyfélfogadások rendje a regionális igazgatóságokon az alábbiak szerint módosul:

 

Budapesten a keddi napokon 08:00-13:00 óráig,

Szegeden a csütörtöki napokon 07.30-17.00 óráig,

Győrben a csütörtöki napokon 07.00-17.00 óráig,

Debrecenben a csütörtöki napokon 12.00-17.00 óráig,

Miskolcon a szerdai napokon 07.30-17.00 óráig,

Balassagyarmaton a szerdai napokon 08.00-17.00 óráig,

és Pécsen a hétfői napokon 08.00-17.00 óráig fogadjuk Ügyfeleinket.

 

A többi napokon az ügyfélfogadás rendje nem változik.

 

2020. november 13. péntektől ügyfélszolgálati irodáink csak az időponttal rendelkező ügyfeleket fogadják. Kérjük, amennyiben lehetőség van rá a személyes ügyintézés helyett online, az https://enterhungary.gov.hu felületen intézze ügyeit!

Az online időpont foglalási rendszerben időpontot foglalni legfeljebb 16.30 óráig lehetséges, az ezen túli foglalások törlésre kerülnek, amelyről az ügyfelek tájékoztatást kapnak.

 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK