Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Harmat utcai ügyfélszolgálat megnyitása / Open Client Service in Harmat street

 

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. augusztus 15-ével megnyitjuk Harmat utcai ügyfélszolgálatunkat!

 

Címünk: 1108 Budapest, Harmat utca 131.

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Harmat utcai ügyfélszolgálat megnyitását követően az alábbi ügytípusokban kizárólag a Harmat utcai ügyfélszolgálaton lehet ügyet intézni, a Budafoki úti ügyfélszolgálaton az alábbi ügyekben sorszám lehívására 2019. augusztus 15-étől nem lesz lehetőség: 

- letelepedési, bevándorlási kérelmek

- regisztrációs igazolás kérelmek

- tartózkodási kártya, állandó tartózkodási kártya kérelmek

 

Harmat utcai ügyfélszolgálaton intézhető egyéb ügytípusok:

- tartózkodási engedély KIZÁRÓLAG pótlás vagy csere kérelmek

- szálláshelyváltozás bejelentés

- születés tényének bejelentése

 

Harmat utcai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                               7:00-13:30 óra

Kedd:                               12:00-18:00 óra

Szerda:                             8:00-12:00 óra

Csütörtök:                        8:00-13:30 óra

Péntek:                              8:00-11:00 óra

Enter Hungary felületen (https://enterhungary.gov.hu) indított ügyek esetében az általános ügyfélfogadási időn túl meghosszabbított nyitva tartással várják Önöket munkatársaink az alábbiak szerint:

Hétfő:                              13:30-15:00 óra

Kedd:                              18:00-19:00 óra

Szerda:                            EH szünnap

Csütörtök:                      13:30-15:00 óra

Péntek:                            11:00-12:00 óra

 

 

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

 

                                                                                                                        

  Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Budapesti és Pest megyei Regionális Igazgatóság

                                                                                                            Ügyfélszolgálat I. 

 

- - -

 

We hereby inform you that we open our Client Service in Harmat utca on 15th of August!

 

Our address: 1108 Budapest, Harmat utca 131.

 

We would like to draw your attention to the fact that after the opening of Harmat utca Client Service, the following type of cases wil be handled only by Harmat utca, and there will not be a possibility to pull a number for these cases in Budafoki út Client Service after 15th of August:

-          settlement, immigration cases

-          registration certificate

-          residence card, permanent residence card

 

Other type of cases that can be arranged in Harmat utca:

-          residence permit ONLY replacement or change

-          announcement of accomodation change

-          announcement of a new born baby

 

Opening hours of Harmat utca Client Servie:

 

Monday:                 7:00-13:30

Tuesday:                12:00-18:00

Wednesday:            8:00-12:00

Thursday:               8:00-13:30

Friday:                   8:00-11:00

 

In case of applications presented through Enter Hungary (https://enterhungary.gov.hu) our colleagues are waiting for you during  extended opening hours as follows:

 

Monday:                 13:30-15:00

Tuesday:                18:00-19:00

Wednesday:            Closed for EH cases

Thursday:               13:30-15:00

Friday:                   11:00-12:00

 

National Directorate-General for Aliens Policing

Regional

Directorate of Budapest and Pest county

Client Service I.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK