Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal

Tájékoztatás az Enter Hungaryn kérelmet előterjesztő kiemelt foglalkoztatók részére

 

 

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az alábbi napokon a Budapest Harmat utcai ügyfélszolgálat ZÁRVA tart.

A megjelölt időpontokban a Harmat utcai ügyfélfogadó helyett a biometrikus adatok felvételezése a Budafoki úti ügyfélszolgálaton történik.

Kérjük, hogy érkezésükkor biotárazási igényüket szíveskedjenek az információnál - sorbanállás nélkül – jelezni!

 

Öt főt meghaladó csoport érkezése esetén kérjük, szíveskedjenek Ügyfélszolgálatunkon történő megjelenésüket lehetőség szerint előre jelezni.

 

 

 

Nap

Nyitva tartás

 

 

 

2018.12.13. (csütörtök)

Zárva

 

 

 

2018.12.14. (péntek)

Zárva

 

 

 

2018.12.15. (szombat)

Zárva

 

 

 

2018.12.20. (csütörtök)

Zárva

 

 

 

2018.12.21. (péntek)

Zárva

 

 

 

2018.12.27. (csütörtök)

Zárva

 

 

 

2018.12.28. (péntek)

Zárva

 

              

 

Az alábbi ügytípusokban történő ügyfélfogadásra előzetes időpont egyeztetést követően szintén a Budafoki úti ügyfélszolgálaton kerül sor.

 

- okmánykiadás

- személyes kérelem benyújtás

 - szálláshely változás bejelentése

 - ITI kiállítása

 

Kérjük, hogy időpont foglalási igényüket a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

e-mail címre küldjék meg.

 

Megértésüket köszönjük.

 

Belügyi alapok
  • Belügyi alapok

     

    Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság által az Európai Unió Belügyi Alapok társfinanszírozásával megvalósított projektekről bővebben itt olvashat.

     

    logo mmia pici

     

     

Hirdetmények

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság a 2005. november 1-jét követően indult eljárásokban hatósági döntéseit a jogszabályban meghatározott esetekben hirdetményi úton honlapján is közzéteszi. Amennyiben a lenti keresőbe beírt adatokkal nincs találat, kérem, kattintson a HIRDETMENY linkre és ismételje meg a keresést a megjelenő felületen.

HIRDETMENY

OIF logó nagyonnagyonkicsi

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Tájékoztatjuk, hogy az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) elektronikus ügyintézést biztosító felülete, az Enterhungary (www.enterhungary.gov.hu) működésében - az elmúlt időszakban tapasztalt kiemelt ügyféli érdeklődés okán - átmenetileg lassulás tapasztalható. Az elektronikus ügyintézést biztosító felület működése során a kérelmek feltöltése hosszabb időt vehet igénybe, illetve korlátozottan érhető el az elektronikus fizetés is.

A hiba elhárításán a Főigazgatóság munkatársai folyamatosan dolgoznak, a szolgáltatás teljeskörű helyreállítását követően a Főigazgatóság a honlapon tesz közzé tájékoztatást.

A már feltöltött kérelmek eljárási díját  átutalással, postai csekken, és az ügyfélszolgálatokon - a kérelemhez tartozó EH ügyszám megadásával - személyesen is be lehet fizetni (kártyás fizetés).

A Főigazgatóság kizárólag az alábbi számlaszámra teljesített utalásokat tudja a kérelem befogadásához figyelembe venni: 10023002-00283511-02000006.

Fontos, hogy a kérelmek beazonosíthatósága érdekében egy utalás során illetve egy posta csekken csak egy ügyben lehet eljárási díjat megfizetni. Mindkét esetben szükséges megjegyzésben a kérelemhez tartozó EH ügyszámot feltüntetni.

A kérelembenyújtó felület hibája okozta fennakadások miatt szíves elnézésüket kérjük.

ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG

OK